Firenze - La Colonna di San Zanobi e Duomo

wtorek, 24 stycznia 2012

Florencja skąpana w błękicie!

     Przede wszystkim jest ciepło. Florencja cieszy się nie tylko lazurowym niebem ale też było przyjemne ciepło! Miałem dziś niezwykłe zdarzenie. Zabrakło mi pieniędzy w ważnej dla utrzymania parafii sprawie. Wyliczyłem ile brakuje i... otrzymałem czek z kwotą  jaką obliczyłem, że potrzeba do normalnego funkcjonowania. Pomyślałem o Bożej opiece, o prowadzeniu i wstawiennictwie duchowym różnych osób, w tym o tych, za których się wczoraj modliłem. Takie czeki zdarzają się niezwykle rzadko... Przypomniała mi się piosenka Maanamu: Oprócz błękitnego nieba... Taka błękitna i piękna od miesiąca aura (w cieniu nawet plus 15st.!) ogarniała dziś miasto widziane z nieco innej perspektywy.
Po drodze z Cytadeli do San Marco.
Fortezza da Basso - miejsce florenckich targów i wystaw.
Fragment narożnika Piazza di San Marco z portykiem Accademia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz