Firenze - La Colonna di San Zanobi e Duomo

wtorek, 10 grudnia 2013

Brat Elia

       Szukajcie a znajdziecie. Mówili mi, że w Polsce nadano film o niezwykłym bracie Elia Cataldo, stygmatyku współczesnym z Włoch, żyjącym w umbryjskim Calvi. Film odnalazłem w cyberprzestrzeni. Niezwykła historia odrzucenia przez część hierarchii, przykład modlitwy wstawienniczej wobec setek przybywających i stygmatów które brat ma szczególnie w Wielki Piątek, otoczony do tego zapachem róż, a nie rozkładającej się krwi. Wzruszyła mnie jego skromność i widok ran. Cała pościel we krwi, a ciało umęczone i omdlałe. Pewna młoda kobieta, niewidoma po wypadku samochodowym, odzyskała wzrok w Vigevano, w czasie wspólnych modlitw z bratem Elią. Cud się wydarzył, mimo że lekarze nie dawali już szans na odzyskanie zdrowia. A może właśnie dlatego się zdarzył... Kobieta w pewnym momencie zaczęła krzyczeć: Ja widzę! Dla mnie to niezwykły znak i umocnienie w wierze adresowane do Kościoła współczesnego, targanego wieloma antyświadectwami.

.

5 komentarzy:

  1. Mozna go zobaczyc, spotkac sie z nim?

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki jest tytuł tego filmu?

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.gloria.tv/media/9zZasAXa7Zy

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, gdzie można spotkać się z bratem Elią? Czy jest taka możliwość dla zwykłego człowieka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba poszukać brata Eliję przez wyszukiwarkę dopisując Umbria bo tam jest jego wspólnota.

    OdpowiedzUsuń