Firenze - La Colonna di San Zanobi e Duomo

piątek, 28 grudnia 2012

Tramvia Fiorentina.

 
     Czar tramwaju! :) Celem tego bloga są przede wszystkim wrażenia i próba przekazu tego co czuję, spostrzegam, a w dalszej kolejności informacji typowo technicznych, a w żadnym razie jakiś wykład czy prelekcja w oparciu o wikipedię czy podręczniki, więc powiem po prostu, że super sprawa taka przejażdżka! I to od końca do końca, czyli od florenckiej stacji Santa Maria Novella mającej tutaj tytuł Alamanni do Scandicci czyli do Villa Costanza. Po drodze było widać kościół p.w.Św.Bartłomieja z freskami Kiko, współzałożyciela Neokatechumenatu - to przy stacji:Resistenza. Wysiadłem na Placu Pompeo Batoni z którego rozpocząłem wędrówkę ku Monte Oliveto z Villą Strozzi. Na koniec zszedłem do widocznego na collage przystanku: Paolo Uccello. Przemieszczanie nowoczesnym, szybkim tramwajem wyprodukowanym przez Breda Ansaldo w Pistoi, wprowadziło mnie w euforię dziecka zachwyconego nie tylko celem ale i samą przejażdżką:)

1 komentarz:

  1. Inspirujesz mnie Riccardo. Zawsze samochodem, a może zrobimy tak jak Ty, skoro polecasz?:)

    OdpowiedzUsuń