Firenze - La Colonna di San Zanobi e Duomo

wtorek, 4 października 2011

św.Franciszka

     Obchodzimy patrona Italii, św.Franciszka. Kiedy zestawiłem zdjęcia z poprzednich lat to okazało się, że grzyby w ogrodzie mają swój wysyp mniej więcej tego samego dnia miesiąca. Dlatego teraz pojawiły się mimo braku deszczu. Pewnie to zależy od długości dnia.
     Przebieg dnia nieoczekiwanie zrobił się dramatyczny. Chciałem ściąć uschłe drzewo owocowe i zostałem zaatakowany przez rój szerszeni, którym udało się mnie ukąsić w czterech miejscach. Na szczęście nie mam na nie alergii i obyło się strachem a potem bólem. Podane leki pomagają przetrwać dyskomfort ale jest bez poważniejszego zagrożenia.  

1 komentarz:

  1. Jeden z moich ulubionych świętych:),Podobno dzisiaj też obchodzony jest światowy dzień zwierząt..Pozdrawiam księdza serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń